Doğrudan benzin enjeksiyonu (TSI) ile eğitim çalışma motoru modeli MVTSI1 TEKLİF SEPETİNE EKLE

Doğrudan benzin enjeksiyonu (TSI) ile eğitim çalışma motoru modeli MVTSI1
Bağımsız, tam operasyonel motor, bir mobil çerçeveye kurulur. Direkt benzin enjeksiyonlu (TSI) bu eğitim motoru, motor yönetim sistemini ve operasyonel yapısını göstermek için özel olarak tasarlanmıştır. Eğitim eğitim motoru, MOTRONIC MED 17.5.5 motor yönetim sistemine sahip Audi / VW orijinal (yenilenmiş) bileşenlere dayanmaktadır.
Eğitim motoru, öğrencilerin motor ve bileşenlerinin, güç kaynağı sisteminin, soğutma sisteminin, motor kontrol sisteminin, turboşarjın yapısını öğrenmelerini sağlayan harika bir eğitim aracıdır. Ayrıca, motor kontrol sisteminin bileşenlerini ve çalışma modlarını incelemek, çeşitli ölçümler, testler ve diğer teşhis prosedürlerini gerçekleştirmek için izin verir.
Teknik özellikler ve fonksiyonlar
Direkt benzin enjeksiyonu (TSI) sistemi, gösterge paneli, soğutma sistemi, güç kaynağı sistemi, turboşarj ve egzoz sistemi ile fonksiyonel fonksiyonel motor modeli;
Katalitik konvertörden önce ve sonra egzoz gazını ölçme yeteneği;
Sıcak ve dönen parçalara karşı korumak için güvenlik çıkarılabilir paneller ile tamamlandı;
Sistem arıza kodlarının ölçümleri ve simülasyonu için dahili muz fişli atlama telli elektrik bağlantı şeması;
Muz fişi atlatıcılarını ayırarak 30'dan fazla hataları simüle edebilme yeteneği;
Güvenlik panellerini çıkardıktan sonra harici bileşenlere sahip motor açıkça görülebilir. Servis ve bakım için motora ve bileşenlerine kolay erişim;
Entegre motor acil durdurma düğmesi;
Teşhis ve ölçüm
Oscillosope / multimetre
Sistemin parametreleri muz konektörüne bağlanarak ölçülür;
Her sistem bileşeninin (sinyal veya aktüatör gibi) elektriksel sinyal parametrelerini ölçebilme yeteneği;
Ateşleme sisteminin yüksek voltaj devresini ölçmek için yeteneği;
Kontrol ünitesi teşhisi
OBD 16 üzerinden teşhis - pin teşhis konnektörü
Elektronik kontrol ünitesi (ECU) tanımlama
Arıza kodlarını okuma / silme
İşletim sistemi parametrelerini görüntüleme (canlı veriler)
Aktüatör testi (kontrol ünitesine bağlıdır)
Gaz adaptasyonu
Kontrol ünitesi kodlama / yapılandırma
Diğer
Stand kapalı bir yapıya sahiptir - iç kablolama görünmez; Gösterge paneli, ölçüm ve arıza simülasyon paneli, kapalı alüminyum çerçeve konstrüksiyonuna entegre edilmiştir
Boyutlar yakl. (HxLxW): 1550 x 1000 x 1200 mm
Net ağırlık yaklaşık: 300 Kg
AB'de üretilmiştir
Ce belgesi
İsteğe bağlı Aksesuarlar
10 gizli hata simülasyonu için muayene konsolu
Vakum monometresi
Yakıt besleme hattındaki basınç göstergesi
Osiloskop otomotiv
OBD teşhis tarama aleti
Gaz analizörü
Egzoz çıkarma sistemi
Müşteri ihtiyaçlarına göre bir kamyon veya araba, benzin veya dizel çalışma motoru modeli üretme olanağı vardır!